top of page

Podmínky rušení a průběhu lekcí

Domlouvání lekcí je flexibilní a záleží na našich vzájemných časových možnostech. S většinou studentů funguji v pravidelném režimu - lekce se odehrává každý týden ve stejný den a čas. Ve výjimečných případech je ale možné lekce domlouvat pokaždé na jiný čas a hodinu. Vše záleží na preferencích studenta a naší dohodě.

Rušení lekcí ze strany studenta

Ne vždy to vyjde a samozřejmě chápu, že student někdy musí lekci zrušit. Omluvu stačí zaslat na e-mail nebo WhatsApp.

→ Omluva přijde dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = student neplatí nic

→ Omluva přijde později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = storno poplatek ve výši 50 % z částky za dohodnutou lekci

→ Omluva nepřijde vůbec a student se na lekci bez omluvy nedostaví = storno poplatek ve výši 100 % z částky za dohodnutou lekci
Postup z mé strany je takový, že když se student nepřipojí na lekci v dohodnutý čas a nepřišla mi od něj předtím žádná omluva, napíšu mu zprávu (obvykle na e-mail a WhatsApp) s připomenutím. Pokud se student stále neozývá, čekám cca 20 minut. Pokud do této doby student stále nereaguje, odhlašuji se a lekce propadá.

Pojďme se řídit jednoduchými pravidly:
pokud potřebuješ lekci zrušit/přesunout, napiš co nejdřív. Plánuji si podle našich lekcí další práci a pokud se mi včas omluvíš, stihnu si třeba tvůj termín obsadit nějakým jiným suplem.

pokud víš, že budeš mít zpoždění, napiš mi to. Stačí kraťoučká zpráva na WhatsApp. Ať vím, že mám počkat a že se chystáš dorazit.

v případě pozdního příchodu není vždy možné lekci prodloužit a přetáhnout. Počítám s časem, který mám na naší lekci vyhrazený, a nemohu si pro každého vyhrazovat další čas po naší lekci na případné protahování.

Lekce je závazně dohodnutá ve chvíli, kdy přijde do e-mailu pozvánka do kalendáře. Tato pozvánka slouží jako potvrzení a obsahuje také datum a čas každé naší lekce.

Když pozvánku přijmeš, přidá se ti událost do tvého Google kalendáře a přijde ti pak i upozornění 30 minut před začátkem lekce. Vždy studentům říkám, ať si pozvánky kontrolují. Všichni jsme jen lidi a mohlo by se třeba stát, že pošlu pozvánku na jiný čas, než na který jsme se dohodli - v takovém případě jako vždy stačí napsat rychlou zprávu na WhatsApp.

Rušení lekcí ze strany lektorky

Samozřejmě i mě se občas stane, že onemocním nebo mi lekci zhatí jiné nečekané okolnosti. Vždy dbám na to, aby pokud podobná situace nastane, nebyl student o lekci ošizen. Proto se řídím stejnými storno podmínkami, které požaduji od svých studentů.

→ Omluvu pošlu dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = lekce je zrušena a další lekce je účtována dle běžných cen

→ Omluvu pošlu později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = jako náhradu za lekci pošlu studentovi domácí samostatnou práci, na kterou mu pak ve volném čase poskytnu podrobnou zpětnou vazbu včetně hlasové zprávy s komentářem

→ Na lekci se vůbec nedostavím bez omluvy (to se mi skutečně nestává, ale kdyby přece): další lekci má student úplně zdarma

V každém z výše uvedených tří případů je možné se domluvit na náhradní lekci v jiný den a čas, nebo místo lekce pošlu delší zadání na domácí práci (dle preference a možností studenta)

Řešení technických problémů

K online lekcím patří i to, že občas nastanou nějaké technické potíže, které hodinu naruší. Je to podobné, jako když v učebně při prezenční výuce vlétne do třídy včela, někdo se přijde na něco zeptat apod. Pokud se stane, že technické problémy naruší zásadní část lekce (například víc než 25 %), lekci nahradím delším úkolem/zadáním domácí práce. Pokud má student technické problémy již od začátku a nedaří se mu kvůli nim na lekci připojit, je vhodné se mi co nejdříve ozvat na e-mail/WhatsApp, abychom společně našli řešení.

Platby za lekce

Nikdy nechci žádné peníze předem. Platby za lekce probíhají na konci měsíce zpětně za lekce, které v daném měsíci proběhly. Koncem měsíce posílám fakturu s QR kódem k rychlému a praktickému uhrazení. Protože nechci nikdy žádné zálohy ani neprodávám předplacené balíčky, spoléhám se na rychlé zpětné uhrazení ze strany studentů. Z toho důvodu je splatnost faktur za lekce 1 TÝDEN. Každý student má díky sdílené tabulce na classroomu vždy průběžně přehled o tom, kolik lekcí daný měsíc proběhlo a jakou částku bude koncem měsíce potřeba uhradit.

 

bottom of page