Obchodní podmínky
Průběh a rušení lekcí
Domlouvání lekcí je flexibilní a záleží na našich vzájemných časových možnostech. S většinou studentů funguji v pravidelném režimu - lekce se odehrává každý týden ve stejný den a čas. Ve výjimečných případech je ale možné lekce domlouvat pokaždé na jiný čas a hodinu. Vše záleží na preferencích studenta a naší dohodě.
Rušení lekcí ze strany studenta
Ne vždy to vyjde a samozřejmě chápu, že student někdy musí lekci zrušit. Omluvu stačí zaslat na e-mail nebo WhatsApp.
→ Omluva přijde dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = student neplatí nic
→ Omluva přijde později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = storno poplatek ve výši 50 % z částky za dohodnutou lekci
→ Omluva nepřijde vůbec a student se na lekci bez omluvy nedostaví = storno poplatek ve výši 100 % z částky za dohodnutou lekci
Postup z mé strany je takový, že když se student nepřipojí na lekci v dohodnutý čas a nepřišla mi od něj předtím žádná omluva, napíšu mu zprávu (obvykle na e-mail a WhatsApp) s připomenutím. Pokud se student stále neozývá, čekám cca 20 minut. Pokud do této doby student stále nereaguje, odhlašuji se a lekce propadá.
Pojďme se řídit jednoduchými pravidly:
→ pokud potřebuješ lekci zrušit/přesunout, napiš co nejdřív. Plánuji si podle našich lekcí další práci a pokud se mi včas omluvíš, stihnu si třeba tvůj termín obsadit nějakým jiným suplem.
→ pokud víš, že budeš mít zpoždění, napiš mi to. Stačí kraťoučká zpráva na WhatsApp. Ať vím, že mám počkat a že se chystáš dorazit.
→ v případě pozdního příchodu není vždy možné lekci prodloužit a přetáhnout. Počítám s časem, který mám na naší lekci vyhrazený, a nemohu si pro každého vyhrazovat další čas po naší lekci na případné protahování.
Lekce je závazně dohodnutá ve chvíli, kdy přijde do e-mailu pozvánka do kalendáře. Tato pozvánka slouží jako potvrzení a obsahuje také datum a čas každé naší lekce.
Když pozvánku přijmeš, přidá se ti událost do tvého Google kalendáře a přijde ti pak i upozornění 30 minut před začátkem lekce. Vždy studentům říkám, ať si pozvánky kontrolují. Všichni jsme jen lidi a mohlo by se třeba stát, že pošlu pozvánku na jiný čas, než na který jsme se dohodli - v takovém případě jako vždy stačí napsat rychlou zprávu na WhatsApp.
Rušení lekcí ze strany lektorky
Samozřejmě i mě se občas stane, že onemocním nebo mi lekci zhatí jiné nečekané okolnosti. Vždy dbám na to, aby pokud podobná situace nastane, nebyl student o lekci ošizen. Proto se řídím stejnými storno podmínkami, které požaduji od svých studentů.
→ Omluvu pošlu dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = lekce je zrušena a další lekce je účtována dle běžných cen
→ Omluvu pošlu později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = jako náhradu za lekci pošlu studentovi domácí samostatnou práci, na kterou mu pak ve volném čase poskytnu podrobnou zpětnou vazbu včetně hlasové zprávy s komentářem
→ Na lekci se vůbec nedostavím bez omluvy (to se mi skutečně nestává, ale kdyby přece): další lekci má student úplně zdarma
V každém z výše uvedených tří případů je možné se domluvit na náhradní lekci v jiný den a čas, nebo místo lekce pošlu delší zadání na domácí práci (dle preference a možností studenta)
Řešení technických problémů
K online lekcím patří i to, že občas nastanou nějaké technické potíže, které hodinu naruší. Je to podobné, jako když v učebně při prezenční výuce vlétne do třídy včela, někdo se přijde na něco zeptat apod. Pokud se stane, že technické problémy naruší zásadní část lekce (například víc než 25 %), lekci nahradím delším úkolem/zadáním domácí práce. Pokud má student technické problémy již od začátku a nedaří se mu kvůli nim na lekci připojit, je vhodné se mi co nejdříve ozvat na e-mail/WhatsApp, abychom společně našli řešení.
Platby za lekce
Nikdy nechci žádné peníze předem. Platby za lekce probíhají na konci měsíce zpětně za lekce, které v daném měsíci proběhly. Koncem měsíce posílám fakturu s QR kódem k rychlému a praktickému uhrazení. Protože nechci nikdy žádné zálohy ani neprodávám předplacené balíčky, spoléhám se na rychlé zpětné uhrazení ze strany studentů. Z toho důvodu je splatnost faktur za lekce 1 TÝDEN. Každý student má díky sdílené tabulce na Classroomu vždy průběžně přehled o tom, kolik lekcí daný měsíc proběhlo a jakou částku bude koncem měsíce potřeba uhradit.
Vracení peněz
Vzhledem k tomu, že platba vždy probíhá zpětně za již odvedenou práci, není vrácení peněz možné za žádných podmínek. Student se může v případě nespokojenosti kdykoli rozhodnout spolupráci se mnou ukončit, ale již proběhlé lekce musí vždy být zpětně uhrazeny.
Příprava na zkoušky a jazykové certifikáty
Pokud se se mnou student chystá na jakékoli zkoušky, testy, přijímací zkoušky, maturitní zkoušky, jazykové certifikáty apod., platí následující pravidla:
- Příprava v rámci lekcí se mnou neslouží jako univerzální záruka úspěchu.
- Snažím se ze všech sil pomoct a připravit studenta smysluplně na danou zkoušku tak, aby se co nejvíce maximalizovaly šance úspěchu, ale konečný výsledek zkoušky není má zodpovědnost (především u přijímacích zkoušek, kde velkou roli hraje zájem o školu a počet uchazečů).
- Klientovi v případě neúspěchu u zkoušky nevzniká nárok na jakoukoli finanční náhradu z mé strany či nárok na vrácení částky za naše proběhlé lekce.
Jak zacházím s osobními údaji?
Veškeré osobní údaje (e-mail, telefonní číslo, adresa,...), které mi student o sobě poskytne, slouží výhradně mě za následujícími účely:
- vystavení faktury
- vytvoření Google Classrom prostředí
- sdílení materiálů
- komunikace ohledně lekcí, domlouvání a rušení lekcí
- zasílání informací a novinek ohledně konání lekcí
- případnou komunikaci i po ukončení naší spolupráce
Žádné studentovy osobní údaje nikdy neposkytuji nikomu dalšímu.
Obchodní podmínky aktualizovány dne 17. 8. 2025